fredag 5 oktober 2007

Det tog emot...


...men väl ute i kvällen kändes luften klar och frisk. Förutom när jag gick förbi kiosken vid torget för då luktade det stekos och det gillar jag inte. De serverar bland annat pizzor och jag tänkte att det är skönt att jag inte gillar snabbmat över huvud taget. För mig är pizza något som ser äckligt ut, smakar äckligt och som jag mår äckligt av när jag har ätit - senast jag smakade är nog ett år sedan.

Jag gick den rundan jag hade tänkt ut i förväg men när jag var nära gatan som jag skulle vika in på för att komma hemåt, insåg jag att det inte skulle räcka till för att komma upp i 15000 steg.
"Nästa gång får jag ta en extra sväng och in på en av gatorna", tänkte jag men insåg sedan att det var bara en bortförklaring till att inte gå de 15000 stegen fullt ut. Så jag tog en sväng in på Valjevägen och gick där för första gången i mitt liv.

Det gick bra. Jag kom över 15000 steg med nöd och näppe.

Dagens steg i dag:
Antal steg: 15300
Antal snabba steg: 12153
Antal minuter snabba steg: 110
Antal förbrukade kalorier: 523
Förbrukade fettkalorier: 33,1 g
Sträcka: 11.01 km

2 kommentarer:

Projekt: Promenad sa...

15 000. Jäklar vad bra du är. Kram Fillan

Projekt: Promenad sa...

Tack, Fillan. Det var rätt tufft faktiskt.

Eva