måndag 8 oktober 2007

Viktrapportering Elsa

När jag vägde mig i söndags så visade vågen på 66,0 kg. Jag har gått ner 0,2 kg den här veckan. Det är lite men bättre än förra veckan då jag av någon anledning hade gått upp 0,4 kg. Nu verkar det iallafall vända från viktuppgång till viktnedgång. Precis som ElinLeticia som bara ska äta godis på lördagar från och med nu så ska jag försöka skära ner på godisätandet och ha en godisfri vecka hela den här veckan. Ingen choklad, inget godis, inga kakor, ingen glass. Istället ska jag äta frukt och dricka grönt te. Vi får se hur jag klarar det!

2 kommentarer:

Projekt: Promenad sa...

Suget är hemskt - men för mig är det viktigt att jag vet att jag får vräka i mig iallafall en dag :)...lycka till med utmaningen....håller tummarna...väldigt långt borta från dumle - tror jag
//ElinLeticia

Anonym sa...

Tack detsamma! Det är svårt dock för överallt ser man människor som fikar och äter godis... men det ska gå!