torsdag 18 oktober 2007

Förkylning igen

Igår tog jag vilodag. Jag hade ont i precis hela kroppen. Grinfärdig var jag också. Så jag bangade och åt MASSOR av glass och godis. Och sen gjorde jag om hela proceduren idag. Fast jag var med älskling och spelade badminton i en timme också. Och det var grymt coolt för nu är jag mycket starkare. Jag har bra teknik så jag behöver inte springa så mycket och lyckades faktiskt få F att bli genomsvettig. Men efter det. Oj vad jag har ont i huvudet och mår bajs. Jag känner mig tjock och äcklig och genomgår en sån där härlig "jag kommer aldrig fixa det här jag går bara upp i vikt och det är faktiskt gott med glass" fas. Jag hoppas jag kommer ur den. Just nu har jag ingen motivation alls.

Skriver mer imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller själv på att bli förkyld och det kan verkligen sätta ner ens humör. Har gått runt i flera dagar och varit nedstämd och oroad för småsaker. Det påverkar ens psyke mer än vad man tror antar jag. Krya på dig, ät mycket frukt och drick grönt thé.

Kram!