söndag 7 oktober 2007

Mina mått vecka 8


Mått:

Midja:84.5 (-0.5 cm)
Höfter 94.5 (-1.5 cm)
Byst: 91. 5 (+1.5 cm) - troligen typisk tjejgrej mitt i månaden....
Lår: 56.5 (-1.5 cm)


Vikt: 52.5 (-2.5 kg)
Målvikt: 45 kg (har ändrat från 44 kg - eftersom jag när jag vägde 44 kg inte var det minsta tränad och för att muskler väger mer än fett - alltså hellre tyngre än smal och svag)
Kvar: 7.5 kg


Sammanfattning: Jag har inte gått ner som jag velat - men jag är otroligt mycket starkare nu. För ett år sedan fick jag problem när jag skulle gå snabbt till bussen. Jag hade blivit opererad och det tog nästan ett halvår att helt återhämta sig. Idag hade det gått mycket snabbare! Trots förkylningar kan jag faktiskt promenera, och jag kan till och med jogga lite! Cyklingen går också bra. Jag har med andra ord inte minskat som jag velat, eftersom jag byggt upp i muskler. För att nå mitt mål till sommaren har jag beslutat att bara äta godis på lördagarna i fortsättningen. Men annars fortsätta som jag gjort. Jag är rätt stolt över mig själv!

Inga kommentarer: