tisdag 2 oktober 2007

Gympapass och reflektioner kring detta!

Dagens gympapass var jobbigt. En massa nya steg som jag aldrig gjort innan. Vissa stegkombinationer är inga problem, men vid tre tillfällen stod jag som en elefant i en porslinsbutik och svängde lite med armarna bara. Jag hatar att inte kunna stegen.

Dessutom har jag små känningar i bäckenet efter foglossningen jag led av under graviditeten med mitt första barn. Ha säkert med olika hormonhalter att göra, men vissa stegkombinationer (korsvisa rörelser) undviker jag eftersom jag vet att man ska göra det vid foglossning. Det är faktsikt bara ett år sedan mitt minsta barn föddes. De säger att det tar ett år för kroppen att återhämta sig, men i mitt fall tror jag det tar längre tid eftersom jag fick mina barn med 16 månaders mellanrum.

Vågen fortsätter visa minus.
Och snart är det apelsinsäsong... Jag längtar!

1 kommentar:

Projekt: Promenad sa...

Grattis till minus på vågen! Här är det plus och jag känner mig lite avundsjuk på dig - men det ska nog visa minus här snart igen.

Eva