torsdag 4 oktober 2007

En torsdag

Jag jublar fortfarande inte och efter elva dagars arbete på raken känner jag av migränen. Tröttheten ger inte med sig samtidigt som jag inser att om jag kommer i säng vid midnatt (jag jobbade till 22 i går) är det inte lätt att stiga upp i gryningen. Tyvärr ställer jag mig på vågen och den visar på plus igen.

Om jag hade ätit tårta, sötsaker, druckit läsk, gått på konditori, älskat chips, lagat feta middagar - ja, då hade jag förstått. Men jag gör ju inget alls av det där.

Promenerade gjorde jag i alla fall, min avsikt var att dokumentera min promenadslinga som jag tar de flesta dagarna i veckan, men den är inte mycket att hurra för - mest asfalterade gator i utkanten av Bromölla.

Är det något jag känner just nu så är det ett välbekant ordspråk: livet är det som rusar förbi medan du planerar att leva.

Promenaden i dag:

Antal steg: 8254
Antal aerobicsteg:
Antal snabba steg: 7638
Antal minuter: 69
Antal förbrukade kalorier: 280
Förbrukade fettkalorier: 17,7 gram
Sträcka: 5,94

Jag tänkte fortsätta ha stegräknare med mig under dagen.

Inga kommentarer: