måndag 15 oktober 2007

Ut i skogen

En ledig dag, pricken över en massa fina dagar på rad. Jag tog cykeln och trampade till Norreskog där jag gick en lång runda. Ja, jag tyckte tidigare, då i februari, att den var riktigt lång. I dag men många trampade steg bakom mig känns den som en "mellanrunda".

Däremot får jag mer kraft av, som den här, underbara lövskog i höstskrud än mina vanliga promenader runt Bromöllas villakvarter. Höga fina träd, vackra löv, mossa, stenar och kluckande vatten. Det är rikt att kunna gå i en skog utan hinder och med full kraft.

Dagen i dag (hittills):
Antal steg: 7937
Antal snabba steg: 4390
Antal minuter snabba steg: 43
Förbrända kalorier: 293
Förbrända fettkalorier 17,2 g
Sträcka: 5,71 km
Cykeltur: 30 minuter

Men jag fortsätter dagen. Det är min dag och jag är ledig.

Slutsummering för dagen: 12914 steg varav 5842 var snabba under 56 minuter

Inga kommentarer: