onsdag 3 oktober 2007

Tre dagar

Fråga inte vad som hände för jag vet inte själv. Tre dagar utan promenader eftersom orken inte har räckt till. Jag har sovit tillräckligt, jag har ätit bra mat - ändå har jag varit kraftlös både mentalt och fysiskt. Urlakad är nog rätta ordet.

Fast i morse var jag nästan ok igen och tog en morgonpromenad, luften var kyligare sedan sist och det tog inte många meter förrän jag kände glädjen över den friska luften, att kroppen bar och över yckan att kunna röra på mig.

En solig oktobermorgon med krispig luft.

Dagen i dag:
Antal steg: 8530
Antal snabba steg: 8090
Antal minuter snabba steg: 74
Antal förbrukade kalorier: 292
Förbrukade fettkalorier: 22,1 g
Sträcka: 6,14 km

Nu väntar starkt kaffe och lusten till livet har anlänt - det knackade precis på dörren!

Inga kommentarer: