måndag 1 oktober 2007

Idag har jag:

I dag har jag promenerat i stilla mak med en god vän som är höggravid. Målet med vår promenad var en pärlaffär och för att komma in genom dörrarna körde vi mina barn i två vagnar. 5 000 steg blev det och sedan blev det 5 000 steg till tillsammans med barnen när jag kom hem. Det var födelsedagspost som skulle postas och kläder som skulle lämnas ut efter ett klädparty som jag hade för ett gäng mammor för två månader sedan.

I kväll har barnen sovit, jag har trätt pärlor till mig själv för ovanlighetens skull och bara njutit av stillheten. Tända ljus, lite tv på som förströelse och en kopp varm kakao.

Jag ställde mig på vågen med bävan i morse, för igår kväll kände jag mig svullen som en vattenballong. Men, jag har inte gått upp någonting trots alla tårtbitar. 69,5 stadigt. Och jag är lättad, och jag kommer att tänka noga på maten denna veckan enligt GI som jag varit inne på lite innan.
På bilden min röda Omron, som jag älskar!
I morgon planerar jag en långpromenad på eftermiddagen och så har jag fått barnvakt för att kunna gå på gympan. Ska bli kul, då jag missade både tisdagens och söndagens pass förra veckan.

Inga kommentarer: