tisdag 2 oktober 2007

Viktrapportering Elsa - bättre sen än aldrig

Vägde mig i söndags morse och vågen visade på 66,2 kg. Alltså plus 0,4 kg sen förra veckan. Vet inte hur exakt det är egenligen eftersom lördagen innehöll både chips, marängsvisch, godis, pizza och cola. Men, men egentligen gör det inte mig så mycket även om man inte vill gå upp i vikt när man försöker gå ner. Min startvikt innan jag började med det här projektet var ändå 68kg och sen dess har jag - trots en liten viktuppgång nu - gått ner 1,8kg - nästan två kg!
Och projketet är inte slut än.

2 kommentarer:

Projekt: Promenad sa...

Härligt med en nedgång totalt sett. Och precis som du skriver så är det ingen fara med en liten uppgång, bara man hittar tillbaka till sina bättre vanor igen. Kram på dig! /Fillan

Projekt: Promenad sa...

Just precis - en liten viktuppgång kan ju bero på extra salt i maten dagen innan, annan förändring i kroppen, vad man har ätit dagen innan och när etc.

Du är duktig och har en sund inställnig till det hela.

Heja, Elsa!

Eva