fredag 5 oktober 2007

Hur får jag tag i resten?


10577 steg hittills. Det är promenad till och från jobbet och min vanliga promenad. Hur får jag ihop resten av stegen till 15000?
Ja, så funderade jag.

Tills jag kom på att det finns ju bara ett sätt att skrapa ihop till 15000 steg om dagen. Det är att gå dem.

Snabba steg: 7544
Antal minuter snabba steg: 69
Förbrukade kalorier: 365
Förbrända fettkalorier: 22,,5 gram
Sträcka: 7,61 km

Varför skrev jag att jag skulls simma två gånger i veckan de sista veckorna av projektet? Varför!

Jo, för att jag vet att om jag har sagt något högt eller skrivit det i min blogg eller här - ja, då måste jag göra det. Jag har ju inte ens varit i badhuset här i Bromölla. Pest & Pina. Fast jag ska göra det. Jag ska.
Det finns ingen anledning att inte göra det, det finns ingen ursäkt och jag har full rörlighet att ta mig till badet och simma. Sedan kan jag njuta av bastun efteråt. Det gillar jag!

Inga kommentarer: