lördag 20 oktober 2007

I går

Jag var seg och trött på förmiddagen och med ärende att utföra så blev det ingen promenad. Tänk att jag steg upp tidigt ett tag för att hinna ut och gå, de senaste veckorna har det varit sämre med det. Nåja, jag kom hem vid 19.30 och gav mig ut men efter halva rundan kände jag mig märkligt kall och yr och vände hem igen.

Om jag ska se det positivt så blev det en ny runda. Nu har jag en som tar cirka 1,5 timmar, en som tar en timme och femton minuter och så den nya på runt 55 minuter. Det var bra! Nu är klockan snart 17.20 och jag känner mig osedvanligt lat och trött. Det blir en redovisning av gårdagen steg.

Antal steg: 9246
Antalet snabba steg: 5563
Antalet minuter snabba steg: 49

Det är bättre än inget alls!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är absolut bättre än inget alls!

Kram
/Elsa