tisdag 16 oktober 2007

Tacksam

Nu är det vardag igen, mina nio dagar är till ända och strax ska jag sova någon timme innan det är dags för jobb hela natten. Jag känner en stor tacksamhet för de fina dagarna jag har haft, kanske kan jag säga att jag har varvat ner från 120 till 20. Inte illa!

Jag var ute en promenad innan i dag och tillsammans med en annan liten tur efter det gjorde att jag kan redovisa följande antal steg. Det var vardagsmotion helt enkelt.

Antal steg: 9965
Antal snabba steg: 7498
Antal minuter snabba steg: 67
Antal förbrända kalorier: 349
Förbrända fettkalorier: 21,5 gram
Sträcka: 7,17 km

Sedan blir det lite till - även om det bara är en kort sträck - till jobbet senare. Fast det struntar jag i att rapportera.

1 kommentar:

Fillan sa...

Skönt att höra att du lyckades varva ner. Sjäklv känner jag att det blivit en rejäl uppvarvning och att jag inte hinner allt jag skulle vilja hinna. Hoppas att det lugnar ner sig när ett och annat viktigt beslut är taget ikväll.