onsdag 17 oktober 2007

Slutet på första projektet.

Vi är på slutet av detta projektet.

Jag är mitt uppe i planeringen för min familjs framtid. Det är därför det har varit lite tyst från mig denna veckan. Jag söker jobb och har grejjat med förskoleplats till barnen.

Lillebror har idag ätit det sista penicellinet för sin öroninflammation.

Min våg har batterislut. Men jag har tagit tag i maten och detta jättemycket, skulle vilja ha min våg så jag kunde se vad och om det hade hänt något. Men jag har mitt måttband och på fredag ska jag mäta mig.

Om jag ser att Lillebror är pigg och frisk i morgon så drar jag igång med mina långpromenader igen. Jag har saknat dem.

Och jag har inte belönat mig med något efter halva projektet var avklarat. Men jag gör om min belöning. När jag är i målvikt ska jag köpa mig en ring från KumKum (se bild) oc sedan ska jag aldrig bli överviktig igen. Ringen ska vara min påminnelse till mig själv om vilken insats jag har gjort...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som en jättebra idé att köpa en ringar är ju ett sånt smycke som man har på sig och själv "ser" till skillnad från exempelvis halsband.