söndag 14 oktober 2007

Utvärdering vecka 9

Näst sista veckan - hu vad jobbigt och roligt på en och samma gång!

Men en utvärdering vill till, för vår egen skull och för projektets skull. Hur var veckan? Hur många promenader tog du? Vad var motigt och vad var extra roligt?
Eva
Antal promenader: 6 stycken på sammanlagt 92261 steg (hepp!) under 645 snabba min (nästan 11 timmar)
Annan motion: Nix
Vad som var extra bra med veckan: Jag gick faktiskt 15000 steg under fem dagar, jag köpte lagad mat hos kinesen på hörnan tre av dagarna (för annars hade det blivit dålig mathållning).
Vad som var mindre bra med veckan: Det tog sådan tid - hade jag jobbat (jag hade min lediga vecka) hade jag knappast hunnit något annat än att arbeta och promenera.

Elsa
Antal promenader:5 stycken
Annan motion:Nej
Extra bra med veckan:Att jag kommer ut så mycket mer och får äreneden gjorda eftersom jag tar och väver in dem i promenaderna, samt att en promenad på 4o minuter inte alls känns lång längre
Mindre bra med veckan: Kan faktiskt inte komma på något...


Elin Leticia

Fillan
Antal promenader: 2 stycken.
Annan motion: Nix.
Extra bra med veckan: Att jag tillsammans med en kompis bestämde oss för att lägga om vår kost och att nu jä-lar ska jag gå ner mina extra kilon. (Nu har jag skrivit det här så nu måste jag göra det).
Mindre bra med veckan: Sjuka barn. Förkyld själv. Jättesjuk Lillebror som hade öroninflammation visade det sig. Samt att batterierna i vår våg tog slut så jag inte kan väga mig. Sämsta veckan hittills!

Inga kommentarer: