måndag 8 oktober 2007

Heltid

När man arbetar heltid är det otroligt stressig att hinna med promenaderna. Ok, trettio minuter men när det är över en timme känns det att det är tid som försvinner. Å andra sidan handlar det om att prioritera.

Fast den här vecka är jag ledig. Jag har hunnit med mycket här hemma som att skruva ihop stolar, handla mat, tvätta, styka, städa, fixa med mina skor och kläder och så promenaden förstås.

För att få ihop 15000 steg krävs gott om "jäklara anamma". Jag fattar inte hur Fillan har lyckats med det flera gånger under projektet och hon har till på köpet ett hus och två barn!

Antal steg: 15227
Antal snabba steg: 10692
Antal minuter snabba steg: 97
Förbrukade kalorier: 577
Förbrända fettkalorier: 40,6 gram
Sträcka 10,95

Nu ska jag ha en kopp kaffe!

Inga kommentarer: