måndag 8 oktober 2007

Okkipengar


Det var flax när jag gick med i den här gruppen. Flax för hälsan, flax för själen, flax för apelsinlåren och flaxetiflax för bröllopsresan. Pengarna jag får för att vakta Okki går dit nämligen, och igår bokade vi resan. Allt är klart. Bröllopet blir den 8 augusti (glöm inte att boka er lediga så ni kan komma) och sen åker vi till Turkiet den 15 augusti. Spännande. Fast egentligen inte. Vi har nämligen valt ett sånt där all-inclusive grej, med andra ord kommer vi inte röra oss ur fläcken, annat än till matsalen - poolen - stranden och tillbaka igen. Grooovy.


Idag kändes det inget kul att gå. Jag var först hos Okki och sen till Teologen för andra gången i rad - och upptäcka att vi inte hade någon föreläsning idag. Sen åkte jag hem, och när Freddi åkt till jobbet spatserade jag ut till Willys för att hämta paket och sen till affären. Det satt långt inne. Men det är himla skönt när man väl är ute. Och 14 000 steg är inte att spotta på. Trots - att jag fortfarande känner mig förkyld.


Dock har jag min egen lilla kur - nämligen en finger Whiskey. Dödar bakterier, är gott - och får mig att känna mig grymt dominant. Och ni vet vad dom säger om dominanta brudar?


Dom går en massa....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är rolig och du är grym på att promenera. Fin bild.