lördag 6 oktober 2007

Äntligen!

Yes, äntligen har jag kommit ut och promenerat fem dagar denna vecka. Det har varit jätteskönt, speciellt som det nästan varje dag har varit vackert soligt höstväder med löv som sakta singlat ner på gatorna. Jag kan också se att de dagar med promenader oftast är bättre än de utan promenader. En dålig dag kan räddas av en promenad till att bli en okej dag. Det är också bra att gå promenader för då kan man matcha in dem med ärenden man ska göra i stan som ligger lite längre bort. Och ju mer jag promenerar ju mer motiverad blir jag att gå ut och promenera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker också som du, det blir lättare och lättare men att det krävs planering och att ibland är det nästan på gränsen till stress för att hinna med.

Jag har tagit två kvällspromenader den här veckan och det är faktiskt inte så dumt. Det är nog lite skillnad att promenera i Bromölla mitt i mörkret och i Göteborg...

Stort grattis till dina fem promenader!