söndag 7 oktober 2007

Söndag

Trots att det är söndag och jag är ledig har jag stressat genom dagen. Först bio med Birgitta och hennes barnbarn (förhandsvisning på Walt Disneys nya) och sedan hem för att öva en stund innan uppläsningen på biblioteket. En ny fika hemma och sedan en promenad, matlagning och disk - nu orkar jag inte ge mig ut på några varv runt kvarterat för att få ihop tilll 15000 steg.

Dagen i dag i steg:
Antal steg: 13415
Antal snabba steg: 10625
Antal minuter snabba steg: 96
Antal förbrukade kalorier: 467
Förbrukade fettkalorier: 35,8 gram
Sträcka: 9,65 km
Tid för promenaden: 1 h 46 min

Jo...sedan var det det där med vikten. Jag ställde mig på vågen i morse och hade gått upp ytterligare ett halvt kilo. Med andra ord väger jag 71,3 kilo och det är exakt ett kilo mer än för två veckor sedan. Jag säger bara: suck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det här med vikten blir konstigt ibland.