söndag 23 september 2007

Choklad - Dark Pistachio

Evas utvärdering:

Sara, min dotter
Ålder: 25
Tycker om chokladen: God!
Dämpar den ett eventuellt godissug: Möjligen.
Chokladval: Mycket hellre 100 % mjölkcholad. Det ska vara sött!

Birgitta, min väninna
Ålder: 64
Tycker om chokladen: Mmmm!
Dämpar den eventuellt godissug: Ja.
Chokladval: Mörk choklad utan nötter eller annat, mörk ren choklad ska det vara.

Eva
Ålder: 51
Tycker om chokladen: Mmmm!
Dämpar den eventuellt godissug: Jag tror det.
Chokladval: Jag väljer den här chokladen - den är godast. Den mörka krävs nog en viss tillvänjningsperiod.

Fillans utvärdering:

Fillan
Ålder: 27
Tycker om chokladen: Väldigt intressat Den här föll mig inte alls i smaken efter att ha provat den andra chokladen jag fick (85% cacao). Men när jag provar den utan att ha ätit av den andra så tycker jag att den är jättegod!
Dämpar den eventuellt godissug: Absolut.
Chokladval: Jag väljer dock den riktigt mörka med 85% kakao.

Fillans sambo:
Ålder: 32
Tycker om chokladen: Mycket bättre än den mörka med 85%.
Dämpar den eventuellt godissug: nej.
Chokladval: Ljus mjölkchoklad.

Inga kommentarer: