fredag 21 september 2007

Sen promenad

Det är en skön höstkväll utanför. I dag blev min promenad sen eftersom jag har jobbat natten och att lagad mat var mycket viktigare än något annat. Jag vill inte slarva med maten, det är viktigt för mig att få i mig rejäl mat. Äter gör jag varje dag men ibland hinner jag inte laga mat utan köper färdig och det är inte bra mat i jämförelse, det hela beror på dålig planering av mig och inget annat.

Antal steg: 8848
Antal snabba steg: 8111
Antal snabba minuter: 73 min
Förbrukade kalorier: 307
Förbrukade fettkalorier: 22,2 gram
Steg per minut: 108 (fast jag var uppe i 122 vid något tillfälle)
Sträcka: 6,37 km

Nu väntar Idol, jag som hatar att folk skrattar åt andras ambitioner har brustit ut i skratt vid flera tillfällen under Idol. Karman minskar!

Inga kommentarer: