fredag 14 september 2007

Tjejmiddag

Jag har haft en fantastiskt rolig kväll ute med ett gäng mammor som jag lärt känna över nätet. Det var länge sedan jag var ute, det var länge sedan jag satt och fnissade med ett gäng tjejer. Även om det blev tidig kväll, eftersom alla har barn under eller precis runt ett år, så var det så skönt att komma ut på egen hand en stund.

Det enda som var lite trist var att resturangen vi gick på nästan slängde ut oss för de bokat in för många sällskap på för kort tid. Jag menar är det rimligt att man ska hinna med mat/dessert och kaffe på en timme? Vi har inte setts allihopa på ett år så det kändes lite snopet.


TUR att det finns andra ställen i Växjö som tar emot folk som inte bara är ute efter alkohol.

(Bilden visar herr Ingolf som inte flyttar på sig i första taget. Han skulle varit med på middagen. Får man inte plats så tar man sig plats...)

1 kommentar:

Projekt: Promenad sa...

I like Ingolf!

Så jäkla bra att du valde bra saker, som vatten istället för läsk som exemepel. Det är ju trots allt alla de små bäckarna som ger floden och du - Fillan - är på väg mot den där floden just nu!

Eva