lördag 22 september 2007

Morgon- eller dagspromenader

Har inte varit ute och promenerat idag och jag känner mig lite besviken på att jag inte kommer iväg . Anledningen är dels att jag är bakfull sen jag var ute med en vän igår och festade och därför inte fått i mig lika mycket mat som vanligt så jag kan känna mig lika energifylld. En annan anledning är att det känns väldigt inte lockande att gå ut en lördagskväll och promenera. Nu är klockan sju på kvällen och jag skulle kunna gå ut men jag bor i centrum och ibland kan jag känna att det är alldeles för mycket folk omkring en ute. Speciellt en lördagskväll då en massa halvfulla människor är ute och man själv tycker det är lite jobbigt för att man själv inte är berusad, och det är för mörkt för att man ska våga sig iväg till en skog. Men, händaefter så ska jag se till att promenera på dagen innan det blir mörkt.
Men gaaahh! jag blir irriterad - varför är det mörkt ute? Jag vill ju tillbaka till den fina skogen som jag hade promenad i nu i veckan!

Inga kommentarer: