söndag 16 september 2007

"Godisfri vecka" Dag 5+6

Helgen har gått sådär. Jag har ätit 200 gram choklad. Fast annars kanske jag hade ätit 200 gram på lördagen och något annat på söndagen. Nu spred jag ut 200 gram på två dagar.

Jag tar nya tag... Jag ska begränsa sockerintaget till en dag i veckan. Så är det bara!!!

Ja, jag har ju ätit exotiska frukter med. Supergott. Färska fikon och så minns jag ju såklart inte namnet på den andra. Ska skriva det i morgon.

En ny vecka med nya tag. Promenaddejt med träningskompis och ungar är inbokad i morgon.

2 kommentarer:

maria sa...

Så gjorde jag och det fungerade faktiskt rätt bra. Det var på något sätt lättare att avstå sötsaker om jag visste att jag hade en dag i veckan då jag fick äta, men det blev ändå inte så att jag åt jättemycket när jag väl fick äta för då - när jag väl kommit in i det hela - var jag sällan så särskilt sugen utan åt bara lite lagom. Jag sa att jag fick äta en gång under helgen, men sen kunde dagen variera beroende på vad vi hade för helgplaner.

Anonym sa...

Ny vecka och nya tag. Jag tror på dig, Fillan!