lördag 29 september 2007

Larmet går!

Lunchpromenad, hur jäkla tråkigt låter inte det? Lunchpromenad en septemberdag när regnet hänger i luften och blåsten viner runt knuten? Fast jag har ju min nya stegräknare och hade ställt in den på 15000 steg och fick för mig att jag ville höra hur larmet låter.

Jag har testat det innan men då var det ju inte på riktigt. Bara test.

Så jag steg upp i morse och jag gick en lunchpromenad. Positivt överraskad som vanligt, glad att min kropp är stark och lyder, och att min kropp har blivit fastare och smidigare. Och glad över att jag har gått mer än 15000 steg i dag fördelade på två omgångar.

Larmet? Jag missade det för blåsten förde ett sagolikt liv.

Antal steg under dagen: 15161
Antal snabba steg: 13511
Antal minuter snabba steg: 120
Antal förbrukade kalorier: 516
Förbrukade fettkalorier: 36,7 gram
Sträcka: 10,91 km

Humör: Utmärkt!

Inga kommentarer: