lördag 15 september 2007

Snabb veckorapport

Den här veckan har jag inte orkat skriva något. Men den har gått bra ändå. Jag har gått massor och cyklat en del. Igår cyklade jag 20 minuter till stan. Sen gick jag 6000 steg. Idag har jag dock varit hemma och bara cyklat inomhus i 20 minuter. Känner mig lite hängig. Men BELÖNING har jag ju fått också. Först så köpte jag en jättevacker klänning på NoaNoas barnavdelning (en nåd att vara liten som en tumvante!), men sen gick jag förbi Pickadoll och såg MIN tröja. Den kostade i princip lika mycket som klänningen - så jag lämnade tillbaka Noagodbiten och inhandlade tröjan istället. Kommer bild så småningom. En regnjacka från Hm blev det också - för att jag ska ta mig ut när det faktiskt regnar vilket det gör jämt. Hoppas allt gått bra för er också....kramar i massor

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du köpt din belöning! /Fillan