måndag 24 september 2007

Över stock och sten

Nåja, det var den vanliga promenaden i kväll. Moståndet var stort men tiden gick fort och vips var jag hemma igen. Varken under lördagen eller söndagen har jag varit ute, i lördags var min "sjunde" dag och jag hoppade över för att inte bli fanatisk och i söndags var jag bara lat efter jobbet.

Men idag var jag ute igen.

Jag hade stegräknaren i väskan till och från jobbet och sedan den vanliga promenaden. Det blev lite mer än 11000 steg.

Antal steg: 11693
Antal aerobicsteg: 8265
Antal minuter snabba steg: 77 min
Förbrända kalorier: 409
Förbrända fettkalorier: 24,4 gram
Sträcka: 8,41 km

Om jag orkar upp i tid tror jag att det blir en långpromenad i morgon, jag vill helst gå i gryningen och det har inte alls med promenaderna att göra utan att ljuset för bra bilder är det bästa då!

Puss!

Inga kommentarer: