söndag 16 september 2007

Utvärdering vecka 5

Hur var vecka 5? Vad var bra och vad var mindre bra? För att komma ihåg, dra lärdom av och tänka tillbaka en liten stund kör vi med utvärderingar av varje vecka. Här kommer rapporten för vecka 5!


Eva:
Antal minutrar (steg) i veckan: 64 621 steg eller 439 min snabba steg, drygt 7 timmar)
Annan motion i veckan: Nix pix!
Bäst med veckans håll-i-gång: Nya skor (jag går på moln) och min belöning, massagen!
Mindre bra med veckans håll-i-gång: Jag vill hemskt gärna peppa mina medpromenadprojektmedlemmar mer än vad jag gör!


Molina:
Promenader: Promenerade aktivt i 270 minuter.
Vikt: Vågen står fortfarande still! Vilket gör mej mer och mer håglös och övertygad om att det är något fel på mej!
Mest positivt med vecka 5: Att jag hittade lite ro och harmoni mitt uppe i allt annat som hela tiden pågår.
Mindre positivt: Att jag blev sjuk igen! Suck...
Veckans utmaning: Jag har inte stått naken framför spegeln ännu (vi skulle ju "komma ikapp" med utmaningarna) men jag har slutat lipa åt mej själv det sista jag gör innan jag lämnar lägenheten. DET är ett STORT framsteg!

Fillan:
Antal steg i veckan: 59 ooo steg under veckan som gått.
Annan motion i veckan: 2 gympapass.
Bäst med veckan som gått: Att jag bestämde mig för att prova att sluta med socker. Det gick ganska bra fram till slutet på veckan.
Sämst med veckan som gått: Att jag inte hade så bra självdisciplin med sockerintaget under helgen. Men det kommer ju en ny vecka.


Elin Leticia


Elsa:
Time out på grund av privata problem.

Inga kommentarer: