måndag 10 september 2007

En månad sedan projektstart:

Lite har hänt på vågen, men mest på måttbandet:

Antal kilo: Då: 70,2 Nu: 68,9 (i fredags).
Midja: Då: 80 cm Nu:77 cm
Stuss: Då: 98 cm Nu: 97 cm
Lår: Då:57 cm Nu: 56 cm (Nu vill jag inte ha smalare ben, kan det försvinna lite mer på magen nu tack!)
Byst: Då: 90 cm Nu: 90 cm
Under byst: Då: 76 cm Nu: 75 cm
Armar: Då: 30,5 cm Nu: 30 cm
Kärlekshandtag: Då: 93 cm Nu: 88 cm

Summa Summarum: Här byggs muskler. situpsen börjar ge effekt (det går inte att punktbanta-som ni ser på mina lår som blir smalare fast jag inte vill) genom uppstraming av muskler som legat i dvala under tre år (två graviditeter och två amningar). Och banne mig, mina hatade kärlekshandtag är på väg bort.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat, Fillan! Jag ångrar att jag inte mätte mig, du sa ju det men...

En av oss sa...

Du rockar! Jag lydde ditt råd, och trots att jag inte gått ner mycket så ser jag skillnaden på måttbandet. Himla bra teknik....

Projekt: Promenad sa...

Tack tjejer! Skulle önska att jag uppfunnit "måttbandstekniken" men den äran kan jag ju tyvärr inte ta på mig ;0). Kram Fillan

Projekt: Promenad sa...

Eva; Det är aldrig försent att börja. /Fillan