onsdag 19 september 2007

Onsdag

I dag blev det fel. Det är maten som jag inte kan slarva med för då pockar migränen på att komma fram och jag blir hungrig när jag inte ska bli hungrig. Det hela resulterade i choklad när jag var och köpte en pärm till bilderna jag ska visa upp i morgon.

Så går det när jag inte planerar tillräckligt eller tror mig kunna pressa in för mycket på en och samma dag. Ok, det är andra gången på de här fem veckorna som har passerat, det är inte mycket slarv. Jag blir nog mest förvånad över mig själv.

I dag har jag haft stegräknaren med mig till jobbet. Det generar inte många steg men lite extra blir det trots allt.

Antal steg: 10690
Antal snabba steg: 6970
Antal minuter snabba steg: 62 (jag hade kamerna med mig och hittade flera motiv)
Antal förbrända kalorier: 375
Förbrända fettkalorier: 23,0 gram
Sträcka 7,69
Antal steg i genomsnitt: 112 per minut

1 kommentar:

Projekt: Promenad sa...

Ett fusk- inget fusk. Två gånger- en vana. Kram Fillan