söndag 16 september 2007

Söndagspromenad

Idag sliter ångesten i mig. Jag har gjort klart min uppgift för min kurs, men är rastlös så att det svider. Kom hem efter en snabb promenad på 8565 steg där 6800 var aerobicssteg. Därtill har jag cyklat inomhus i tjugo minuter och är alldeles svettig. Imorgon väntar Okki och sen ska jag röntga magen innan det blir dags för veckans första lektion. Jag har ätit ungefär 20 plommon idag (min nuvarande favoritfrukt) och imorgon ska jag köpa någon rolig exotisk frukt på ica. Allt gott kamrater!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt gott till dig också, du har verkligen varit jätteduktig alla fem veckorna.

Julia sa...

Alltså... vad är egentligen aerobicssteg? *fattar inte*

Anonym sa...

Egentligen fattar inte jag heller...men det är väl när man går snabbare - och så läser den av det och kallar det för aerobissteg.