tisdag 18 september 2007

Promenadskorna på igen...


Promenerade i en timme och en kvart idag. Solen sken och jag lyssnade på musik i iPoden. Det var skönt att ha sina trogna promenadskor på fötterna igen. De är från Newbalance och egentligen så är de nog för gamla för jag har hört att man ska skaffa nya gympaskor efter ett par år för gummit i dem är en färskvara som torkar men för mig duger de bra. De är nästan inte slitna alls trots att jag haft dem i sju år. Har inte använt dem så mycket förrän nu. De är väldigt sköna att gå i och av god kvalitet. Måste ha kostat över tusen kronor när jag fick dem. Jag sommarjobbade som fastighetsskötare när jag var sexton och fick dem då som arbetsplagg. Så de har verkligen en historia....

4 kommentarer:

Projekt: Promenad sa...

Tjohooo! Elsa is back!

Eva

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Hoppas livet känns lite lättare :0)

Projekt: Promenad sa...

Varmt välkommen tillbaka. Du har varit saknad! /Fillan

Anonym sa...

Tack!
:)

Det är roligt att vara tillbaka!