tisdag 18 september 2007

GI-jane

Jag började redan förra veckan med att läsa in mig på GI. Nu har jag bestämt mig. GI är mitt nya drag mot övervikts kilona (10 stycken). Nu jävlar ska de väck... Hoppas bara att jag kan fixa detta nu. Hade man inte fått äta lite mörk choklad hade jag aldrig ens tänkt tanken. Men jag har fått låna en bra kokbok och med den som utgångspunkt ska jag lyckas.

Inget godis eller socker idag heller!

Eftersom jag nu lägger ner frosseriet på helgerna så övergår jag till vägning på söndagar också. Det ger mig dessutom två dagar extra att försöka bättra på de totala -0,2 kilona jag lyckats få bort. Japp, vågen var uppe på 70 igen i morse. Så himla knäckande!

GI- here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hejar på dig, Kära Fillan. Rapportera som vanligt, självklart blir jag nyfiken.