torsdag 30 augusti 2007

ajajajajaj

Jag är LESS på min stora under-foten-blåsa nu. Hör'u det blåsan? Less-less-LESS!

*hata*

Nåväl, de första 45 minuterna gick det ganska OK, men sedan började det göra rejält ont. Då var jag så långt hemifrån som jag kunde komma, så det var bara att traska vidare. Det är tur att jag är envis som synden!

Jag har i vart fall kapat fem minuter på Rundan (den är ungefär 9 km), det känns gott. Fast kapar jag för mycket får jag nog hitta en extra liten knorr, för 90 minuter passar mig egentligen förträffligt bra. Det är en stund av stilla kontemplation, fötterna pinnar på som omedvetet och hjärnan löser både små och stora problem, så den där stunden vill jag nog värna.

Kylan sänker sig, ikväll tog jag fingervantar på! Tunna, men ändå. Det är ett hösttecken. Handskar när jag cyklar till jobbet på mornarna har jag haft hela veckan.

På hemvägen unnade jag mig en liten låda jordgubbar för 22:-. Egentligen löjligt dyrt, men jag var sugen och det var GOTT. Jordgubbar innehåller c-vitaminer och c-vitaminer är antioxidanter och antioxidanter behöver man när man tränar. Så det så!

Go'kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag försöker tänka mig dig i på din runda och kapa nio minuter är starkt!

När jag köpte min stegräknare och fick reda på att den mätte aerobicsteg, knatade jag som tusan. Nästan tjugo minuter snabbare - därför utökade jag min runda, så jag förstår dig.

Ha en skön helg, njut och ha det bra. Själv ska jag jobba två nattpass men hinner med att smaka det te du skickade mig. Jag tänkte baka min dotters favoritbröd i morgoneftermiddag och sedan njuta av det tillsammans med en kopp te.

Kram.