måndag 27 augusti 2007

Vinnaren är...


Det har varit en väldigt jämn kamp mellan er denna veckan. Det stod slutgiltligen mellan två personer; Eva och Siv. Eftersom vi inte kunde avgöra vem av er som varit mest aktiva/ haft det rätta tänket/ ätit bäst frukost osv... så fick helt enkelt lotten avgöra.

Vinnaren blev Siv. Grattis!

Eftersom det stod mellan Siv och Eva beslutade vi att gå in med två tröstpriser. Det ena går till Eva och det andra lottades mellan övriga deltagare. Sista tröstpriset går till ElinLeticia.
/ Ärtan Pärtan

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hurrraaaaaaa!

Tack, Fillan! Hälsa din kompanjon i Ärtan Pärtan och tacka henne för de fina priserna.

Anonym sa...

VA? Oj, jag som tyckte jag var lat förra veckan :-O

Anonym sa...

Grattis grattis alla vinnerskor! :0)

Anonym sa...

Gulle!! Vad roligt....nu blev jag jätteglad!
// ElinLeticia

Projekt: Promenad sa...

Det var skitsvårt att kora vinnaren, ni har varit så duktiga på olika sätt denna veckan. ALLA var värda ett pris egentligen... Kanske kan vi gå in och sponsra en ny tävling längre fram??? Jag ska kolla med min kompanjon. /Fillan

Anonym sa...

Jga sponsrar en tävling längre fram också, enligt tidigare kommunikation med Fillan ikväll!

Anonym sa...

Grattis alla vinnare!!!!