fredag 31 augusti 2007

Semestern slut

Snipp snapp snut så var semestern slut. Hemma väntade massor av post och ett par gräsliga från mina mest hängivna läsare som bedriver en het stalkerverksamhet mot mig och mina bloggar. Men heil whatever. Semestern var härlig. Vi träffade F:s faster och kusin, flämtade oss runt en sjö under vilda myggattacker med stegräknaren på svaj och 6800 steg räknade (tyvärr fungerade inte aerobicsfunktionen - eftersom det var i terräng var stegen troligen nästan helt och hållet aerobics). Dagen därpå tillbringade vi på sköna Hagabadet och jag simmade i en smärre evighet. Ett mindre pass på Liseberg hann vi också med och stegräknaren stannade på 10 000 steg plus minus noll. Idag däremot har vi bara åkt bil och jag är rätt trött i största allmänhet. Ni kan ju bara gissa hur mycket gott och fett och smarrigt jag ätit under den här veckan, så jag räknar allra minst med att ha gått ner någonting.

Nu ska jag pilla på ett projekt - sen blir det bad och bubbel. *vink vink*

1 kommentar:

Anonym sa...

*vink*