tisdag 28 augusti 2007

Gryningen

Det var gryning när jag kom ut på gatan, på grund av mina arbetstider är jag tvungen att stiga upp vid fem om jag ska hinna med några promenader. En kvart efter att klockan ringt stod jag på gata i kylig luft. Jag kan meddela att sommaren definitivt är över, hösten har precis tagit klivet över trösklen. Dagen i dag - ja, den kommer att bli strålande fin!

Antal steg: 8272
Antal aerobicsteg: 8140
Antal minuter: 74
Förbrukade kalorier: 281
Antal gram fett som försvunnit: 21.4
Sträcka: 5.95 km

I dag tror jag att jag ska ta min stegräknare i fickan och se hur mycket jag rör på mig utöver promenaderna.

Nu måste jag skynda iväg!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nästan lite magiskt att vara uppe i gryningen. Hoppas du får en underbar dag!

Anonym sa...

Strax efter fem? STRONGT! :-O
Då hade jag knappt somnat. Kl 04.30 var jag ännu vaken :( ÅH, vad jag önskar att jag vore lika duktig som du på att vända dygnet rätt!
Heja dig och din ljuvliga beslutsamhet!

Projekt: Promenad sa...

Grymt bra jobbat!
// ElinLeticia

Projekt: Promenad sa...

Jag var också vaken i gryningen. Hämtade välling och kröp ner i sängen med bebisen och sedan somnade vi om igen. Kram

Projekt: Promenad sa...

Kram fillan skulle det ju stå...

Anonym sa...

Vad hurtigt av dig att stiga upp vid fem. Jag hade varit helt död då. Jag är glad om jag kommer upp ur sängen klockan åtta, men å andra sidan så studerar jag ju...

Jättebra gjort tycker jag!

Anonym sa...

Förresten så hade du rätt - dagen idag är strålande fin.

Anonym sa...

Molina: Ja, det är skönt att komma upp tidigt när jag väl bara kommit ur sängen och gryningen innebär dessutom bra chans till fina bilder. Det är något med ljuset.

Siv: Jag somnade någon gång innan 22.30 så det var inte jättestrong - bara lite!;)

ElinLeticia: Tack! Ja, det var rätt bra jobbat.

Fillan: Det gjorde du helt rätt i, förstår att du fortfarande är matt efter din magsjuka.

Elsa: Ja, jag märkte det när jag kom hem - solen gick upp och himlen var klar.