tisdag 21 augusti 2007

Upp till bevis.

Gräsklipparbilden är en av dem som gjorde att jag bestämde mig för att det var dags att göra något åt bebisfläsket. Jag såg ännu värre ut från sidan där jag ser ut som jag väntar barn nummer tre. Vilket jag VERKLIGEN inte gjorde. Och det är inga gravidbrallor utan ett svart linne under luvtröjan. (Den hemskaste bilden kommer i ett annat inlägg).

Till vänster är som jag ser ut nu ikväll.

Ska visa lite bilder framifrån också. Men ikväll funkar ingenting när jag ska få med alla bilder i ett enda inlägg. Ni får ursäkta denna utsvävning i bilder på mig.



5 kommentarer:

Anonym sa...

"Höftbulorna" (eller lovehandles eller vad man ska kalla dem) ser nog ut att vara borta, väl?

Anonym sa...

Visst ser man skillnad! Håller med Siv!

Fillan sa...

Tack söta ni... jag är inte på något vis en sucker för beröm / komplimanger. Men jag är så förgjordat självkritisk och har så svår att se skillnad när det gäller mig själv. Fast tom. jag kan se att det har hänt saker sedan jag klppte gräset :-)

Projekt: Promenad sa...

Här ser jag direkt enorm skillnad! Läckert! Du har ju blitt av med riktigt mycket kring midja och rumpan!
// ElinLeticia

Fillan sa...

Elinleticia: Tack! Det är en bekräftelse när ANDRA ser precis som du skriver. Ändå har jag så förgjordat svårt att se själv...