söndag 26 augusti 2007

Efter regnet

Efter frukosten tänkte jag ta en långpromenad, men det sket sig för regnet började ösa ner. Vid lunch blev det uppehåll och jag gick min första långpromenad på evigheters evigheter. Det är en skön känsla att promenera utan att ha någon tid att passa och jag förstår alla dessa som ger sig ut och knatar under helgerna.

Atal steg: 12205
Antal aerobicsteg: 11379
Antal minuter: 103
Antal förbrukade kalorier: 410 (fortfarande mindre än en Magnum)
Antal fettförbrukning: 26,7 gram
Sträcka: 8.78 km

Hur kan jag veta alla de här uppgifterna? Jo, jag har köpt en stegräknare!

Nu ska jag softa en stund i soffan.
Kärlek till Alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu kom regnet hit - strålande sol fram tills nu. "Jag kanske borde ha gått ut förut" tänkte jag, men NÄÄ, jag VILLE se friidrotten! Och: jag är ju gubevars inte gjord av socker, så jag smälter ju inte av lite regn :-D