torsdag 23 augusti 2007

Ett år kvar + lite skryt

Om exakt ett år blir jag en ärbar kvinna. Då kommer jag sluta leva i synd och gamman *flin*. Idag blev jag intervjuad om CI-implantatet för en vetenskaplig tidskrift, allt gick bra och jag kände mig faktiskt inte plöfsig när fotografen tryckte av några bilder. Efter det jobbade jag och Älskling på Murgrönan och slet fram lite gömda muskler....
eller av?
Nå det vette fan. Och när vi gått hem kollade jag Ossi stegräknaren. Han stod på 11 000 steg. Makalösa snabbräknande fan! Jag kände mig stolt! Det enda jag misskötte idag var frukosten. Glömde helt av den och käkade kinamat och drack latte istället.

Förresten måste jag dela med mig av min favoritvits (jag har gjort den SJÄLV...haha). Vet ni hur man vet om bantning har gått för långt?
Det är när tjejen ringer till viktväktarna och frågar hur många kalorier det är i sperma.
Snusk. Plusk
puss puss
natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Och när vi gått hem kollade jag Ossi stegräknaren. Han stod på 11 000 steg. Makalösa snabbräknande fan!" Du är inte bara söt, du är roligt också!

Heja, ElinLeticia!

Anonym sa...

Jag tror jag ska uppfinna en stegräknare som dessutom kommer med glada tillrop. Vore inte det en höjdare? Från höften hörs en diskret liten harkling och så hörs en ljus stämma säga saker som:
Åh vad du går fort och bra! :0)

Projekt: Promenad sa...

Hejja dig! Jag tycker att du gör jättestora framsteg. Du har det rätta tänket kring hela projektet. /Fillan