onsdag 22 augusti 2007

Onsdag

Kroppen var mjuk i dag, inte det stela och motsträviga som annars. Lite för lite sömn och jag hade utan tvekan kunnat sova några timmar till - ja, tanken på en vilodag snuddade vid hjärnan. Men inte!

Jag har ju min fina stegräknare och den skulle avslöjat att inga steg var tagna dagen i dag, eftersom den sparar data i sju dagar!



Antal steg: 8228

Antal aerobicsteg: 8136

Tid: 71 min (jisses vad jag stegar på - ni skulle se!)

Förbrukade kalorier: 274

Förbrukat fett: 20,7 g

Sträcka .92 km

Molina! Bilden är tagen någon minuts cykelväg från min Fågelholk, det är Strandängen i Bromölla. Min ort är fantastisk!

4 kommentarer:

Fillan sa...

Du inspirerar mig som vanligt... jag tänkte samma när jag klev ur sängen. Men så loggar jag in här och kollar, kan Eva så kan jag med tänker jag!

Sambon hälsar och tackar för komplimangen. Han hade förslag på precis den list du beskrev, jag skulle bara kolla ifall du hade fixat det innan jag skrev en lång harang... Kram

Anonym sa...

Eva: Kan du inte fråga i ditt kåseri ifall du inte har någon trevlig bromölla-bo som behöver hundpromenerare? /Fillan

Anonym sa...

Åh så fint!

Anonym sa...

Vad härligt att ha en stegräknare som kan ge så detaljerad data!