måndag 20 augusti 2007

Frukost - vecka 2

Igår cyklade jag 100 kalorier, men käkade också två chokladbitar för att jämna upp det. Jämnlikhet gott folk - jämnlikhet! Sen pratade jag med grannen som var en stor jävla mes när han väl skulle säga det han ville säga - öga mot öga. Idag har jag gjort frukost till min älskling som fortfarande sover. Det blev det vanliga: Bananer, musli med jordgubbar och yogurt från ICA, samt Bravo juice - som inte ska ha något tillsatt socker. Jag är laktosintolerant så jag får inte äta fil, men juice ersätter riktigt bra. För att spetsa till det lite har jag skurit upp massor av apelsinklyftor. Ocn nu mina vänner - ska jag hoppa i min älsklings säng och se hur mycket han tål....:)

// ElinLeticia (som ska till tandläkaren idag)

2 kommentarer:

Fillan sa...

Hejja dig som går direkt på frukosutmaningen! Strongt jobbat!

Anonym sa...

Du är härligt berfriande - vet du det? Jämlikhet! Hihi!