torsdag 30 augusti 2007

Godmorgon!

I går låg migränen hotande över mig, jag tog en tablett men lite för sent. Orkade igenom min arbetsdag och Skrivarkollektivet - det senare inspirerar mig som vanligt att skriva mera. Upp med tuppen för en promenad i dag, migränen hotande igen. Tänkte att det kanske skulle bli bättre med frisk luft men det känns nästan värre nu.

Nåja...solen gick upp när jag gick längs med Östergatan.

Antal steg: 8528
Antal aerobicsteg: 8435
Tid: 76 min (det var motigt i dag)
Förbrukade kalorier: 291
Förbrukade fettkalorier: 19.2 g
Sträcka 6.14 km

4 kommentarer:

Fillan sa...

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag! Saknade dig i "bloggosfären" igår, men antar att du var upptagen med det verkga livet! Kram

Anonym sa...

Tack, Darling Fillan.
Jag var lite slak i går, begynnande migrän och stress. Just nu börjar jag må bra igen och jag är glad över att jag gick till jobbet trots att det var frestande att stanna hemma.

Anonym sa...

Starkt gjort av dig att orka dig ut på en promenad fast du inte mådde helt bra. Bra att du mår bättre nu :)

Anonym sa...

Elsa: Jajamänsan. Kanske inte igår kväll men i dag mår jag bra igen.

Hoppas du får en riktigt fin helg.