fredag 31 augusti 2007

Gåvor




När jag kom ut i morse var det en strålande krispig morgon och fullmånen lyste över taken. Runt den fanns en halo som skimrade och jag tänkte "får man lov att önska sig något"? Sedan önskade jag, det att min Sara mådde bra och att allt gått väl.


Nästan halvvägs på min morgonrunda gick solen upp. Jag befann mig i ett litet skogsparti och sprang fram för att kunna ta en bild - det går inte att beskriva i ord hur himlen flammade, inte med en bild heller - men kanske ni får en aning om ni klickar och se den i större format?


Antal steg: 8335
Antal aerobicsteg: 8104
Antal minuter: 72
Antal förbrukade kalorier: 278 (är inte detta ynkligt så säg? Tidig morgon, 72 minuter och ynkliga 278 kalorier)
Antal förburkade fettkalorier: 20,9 g


Morgonen kändes som en gåva, nu väntar min arbetsdag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt vackert fotografi!

Anonym sa...

Vilken underbar bild! Tänk att det naturen själv skapar är så otroligt vackert och oftast vinner med hästlängder över det människan skapat.

Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Vilken OTROLIG himmel, så vackert att det nästan gör ont!!

En av oss sa...

Ofantligt vacker bild. Du får snubbla på ett tema som "flammande himmel" nästa gång.-...:)