söndag 26 augusti 2007

kräkpaus...

Det som började med kräksjuka hos 2-åringen har nu utartat till kräksjuka i hela familjen. 2-åringen är pigg dock och spenderar dagen hos Farmor. Vi andra spenderar dagen på toaletten... say no more.

Och med lagen om Karma och att allting går igen, måste jag ha varit en riktigt elak jävel i slutet på augusti i ett tidigare liv.

Tävlingen ligger kvar, jag kanske inte hinner få fram resultat tills i morgon. Men håll ut kära ni... Resultatet kommer...

P.s: Kanske försvinner de 0,4 kg som jag plussade med. Är jag inte värd det så säg???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars er! Och magsjuka brukar ju få vikten att rasa, men kanske inte på rätt sätt? :0/

Fillan sa...

Haha, jag gjorde ett vetenskapligt expriment för er skull; vägde mig på morgonen och sedan eftermiddagen en magsjuka senare. Sim salabim... 1,3 kg minus. Där ser ni flickor vad som kan hända och som inte spelar roll. så fort jag börjar äta kommer allt tillbaka igen!

Just nu känns mat lååångt borta. Jag har feber och magen KRAMPAR... Over and out!

Anonym sa...

Hoppas ni mår bättre i dag.
Krya på er!