onsdag 22 augusti 2007

Trevliga nyheter


Det verkar som om mina förmiddagar med Okki kan vara säkrade! Jag tyckte massor om hans matte och vi verkar dela värderingar. Tyvärr hände något efter mötet med Okkis matte som fick mina huggtänder att växa ut - orkar du läsa bloggade jag argt på elinleticias.blogg.se. Och efter det har jag varit rätt nere. Endast 7500 steg orkade jag med idag! Fast cykla ska jag göra strax....


När livet ger dig citroner - gör citronsaft. Gud skickar en arg ragata som sabbar mitt goda humör - men sen skickar Gud en kattunge att gosa med alldeles utanför där vi bor. Humöret höjdes. Svårt att vara arg när man har en vild kattunge klättrandes över huvudet!


Men blabla...nu ska jag cykla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

AaaaOOOOOOHAAAAAH! Sweet little thing!

Projekt: Promenad sa...

Ja och kattfan var väl också gullig :)
// ElinLeticia fnissar diaboliskt

Projekt: Promenad sa...

Trevligt. Får du något betalt? /Fillan

Anonym sa...

Grattis! :)

Projekt: Promenad sa...

Fillan: Japp jag får hundra kr per dag. Eftersom jag kan plugga hemma hos Okki så är det hur mycket värt som. Jag var hos tandläkaren i förrgår och fick veta att jag måste skaffa bettskena på natten för att jag gnisslar tänder. 2300 gick det lilla nr på. Så alla pengar är märkta till nattliga våndor :) -MEN
tandläkaren berättade att om man ofta gnisslar tänder under natten har man också ofta migrän (har jag alltid haft), ont i nacken (jag har jag har jag har) och sover dåligt (prickar lydigt i...)...så det kan bli en riktigt bra investering....
// ElinLeticia