tisdag 21 augusti 2007

Håll tummarna för mig!!!

Jag älskar Projekt promenad. Jag har gjort något jag inte skulle gjort i vanliga fall - ringt upp om en annons om att vara dagmatte till en liten hund! Det gäller fyra timmar varje dag. Snacka om bra rutiner! Jag pluggar hemma hos jycken och vi går på sköna långa promenader tillsammans. Imorgon ska jag träffa hans matte och jag är fasligt nervös - vill verkligen det här. Så håll tummarna för mig och sänd charmiga vibbar :)

Utöver turen till stan idag har jag cyklat 110 kalorier på träningscykel. Jag har haft magknip nästan hela dagen och knappt kunnat räta på mig - varför jag är fasligt nöjd trots att jag inte nådde upp till den promenadnivå jag ville.

Imorgon imorgon imorgon..... nästan som en egen jycke!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men perfekt! Jippiiiii! Håller tummar.

Anonym sa...

*håller tummarna* Men jag tror inte det behövs, tror du klarar att charma matte och vovve helt på egen hand! :0)

Anonym sa...

Perfa! Jag hålller tummarna.
Samma idé har slagit mig men mer att jag hämtar upp en hund på mina promenader och lämnar tillbaka direkt - allra bäst om en granne hade haft en hund.

Lycka till, ElinLeticia

Fillan sa...

Perfekt! Du kommer charma dem, det är jag övertygad om.

Anonym sa...

Vilken utmärkt ide´!

Jag håller tummarna för dig!