måndag 27 augusti 2007

En vana

Det kanske inte är en vana men jag känner allt mindre motstånd att ge mig ut på promenad - ja, det är faktiskt inte mycket motstånd att tala om. Jag funderar allt mer på att invenstera i ett par "walkingskor", allra helst skulle jag vilja prova några på riktigt för att se om de känns skönare än de jag har nu. Å andra sidan kan knappast något var sämre än mina slitna billiga plastskor.

Antal steg: 8287
Antal aerobicsteg: 8111
Antal minuter: 73
Antal förbrukade kalorier: 282
Antal förbrukade gram fett: 18.8
Sträcka: 5.96km

Min gamla frukost är ett minne blott - jag fortsätter med youghurt där jag blandar i hackade hasselnötter, blåbär, banan och russin. Det är så gott att jag gärna stiger upp bara för den sakens skull.

Å tänka sig att vi är inne i vecka 3! Tiden springer iväg.

Fillan är magsjuk, hela hennes familj är eller har varit magsjuka - krya på er!

1 kommentar:

Projekt: Promenad sa...

Tack kära du! Nu är det bara Lillebror kvar, sedan är vi på benen allihopa. /Fillan