onsdag 22 augusti 2007

Tävlingsdax!


Slänger in en påminnelse om tävlingen för att uppmuntra till stordåd resten av veckan!

Hej tjejer!

Jag är mycket glad och stolt att kunna berätta att mitt och min kompis Alx hobbyföretag Ärtan Pärtan går in och sponsrar Projekt Promenad med två halsband. Ett kommer att lottas ut bland er i gruppen (jag deltar inte i utlottningen) och ett kommer att lottas ut bland er utomstående läsare (den tävlingen dyker upp längre fram under vecka 2 på projektet, så håll era ögon öppna).

I den interna tävlingen gäller följande; Vi kommer att titta på flest träningstillfällen under projektets vecka 2. Den som tar flest promenader och som tar största chanserna till vardagsmotion kommer att vinna halsbandet (vi uppmanar inte till panikträning eller någon sådan hysteri utan vi väger också in hur hälso-tänket spelar in i era val under veckan). Viktigt här är att ni redovisar era träningstillfällen här på bloggen. Detta är för att sporra er lite extra under vecka 2 då träningen ofta kan börja kännas tung. Juryn består av Alx och Fillan som äger Ärtan Pärtan. Vinnaren meddelas på bloggen Måndag 27/8. Lycka Till!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevligt sporre ni hittat på! :0) Och vilket fint halsband på bilden!

Fillan sa...

Det är halsbandet på bilden som du kan vinna!

En av oss sa...

Kul idé och man blir ytterligare sporrad till stordåd!
// ElinLeticia

Anonym sa...

Det känns som om det är projektet har vingar.

Jag hoppas att vinna halsbandet men jag också säga från hjärtat att det skulle glädja mig vem som än vinner det. Någon gång var jag på en föreläsning där gruppdynamik diskuterades, det handlade om olika stadium och ett av dem var "förälskelse". Jag tror jag är där nu - jag är förälskad i projektet och människorna där och flytat vi tycks uppleva.

Anonym sa...

Oj vilken bra och kul ide! Det kommer defintivt att sporra! Jättefint initivativ av er att vara så generösa mot oss promenerande och bloggläsarna ;)

Fillan sa...

Kul att ni gillar tävlingen. =).
Jag hoppas att det kan vara en morot till stordåd nästa vecka.

Eva: Jag är också förälskad.

Och som en klok kvinna (min Ärtankompanjon) sa; "En kvinna är aldrig tjusigare än sitt finaste halsband." Sådeså.