tisdag 28 augusti 2007

Första riktiga semesterdagen

Idag åker vi iväg på en fyra-dagars seglats mot Skogaby först (för att träffa F:s farfar Gösta), därefter åker vi till Göteborg där vi ska skämma bort oss med mysiga promenader, Hagabadet, Liseberg och andra roligheter. Sist men inte minst ska vi till Ellinor som är vår präst. Hos henne ska vi utforma vigseln och diskutera detaljer - allt ska bli spännande och kanske lite pirrigt.

När vi åker från Skogaby (som ligger i Blekinge) ska vi åka till Orust först, Henån där jag tillbringade några helt underbara somrar tillsammans med mormor och morfar i deras stuga. Jag har inte varit där sedan jag var åtta år gammal så jag vet inte ens om jag kommer känna igen mig!

Under veckan som går kommer jag inte ha några säkra möjligheter att uppdatera aktiviteterna. I varje fall kommer jag inte kunna lägga upp bilder. Men ni har mitt ord på att jag ska promenera som en tok och läsa en bra bok. Puss och kram alla kära projektbuddis
// ElinLeticia

5 kommentarer:

Projekt: Promenad sa...

Ha en underbar semester! Du får uppdatera för veckan i eftehand sedan. Kram Fillan

Anonym sa...

Skön semester, Kära Elin!

Anonym sa...

Njuuuuut!

Anonym sa...

Ha en skön semester!
Kram!

Anonym sa...

Hoppas ni får det riktigt skönt! Och romantiskt förstås :0)